Sunday, March 2, 2014

Lõpp

Hei sõbrad :)

Mõtlesin, et pean ikka mingi kokkuvõtva postituse ka tegema.
Olen Eestis juba olnud poolteist nädalat aga päris ära kohanenud ma veel ei ole.
Eesti elu võrreldes Portugali omaga on ikka väga igav.
Sealsed inimesed, kellega ma suhtlesin, elasid sama elu nagu mina - ehk lihtsalt nautisid elu. Siin aga enamus käivad koolis/tööl ja nendega plaanide tegeime on keerukam, ühist kokkusaamist peab juba päevi ja hullemal juhul ka nädalaid ja kuid etteplaneerima.

Portugalist lahkumine ei olnud üldse kerge, sest pool aastat tagasi alustasin ma seal uut elu - uus riik, uus kodu, uued sõbrad. Kõik oli täiesti uus ja ma harjusin selle kõigega väga ruttu, seega pole midagi imestada, et mul oli väga kurb sealt lahkuda. Eriti raske oli öelda head aega oma sõpradele ja tuttavatele aga kindlasti plaanin ma lähiajal tagasi minna Portugali ja külastada ka kõiki teisi oma kalleid üle Euroopa.

Viimased sealsed päevad võtsin ma lihtsalt viimast, käisin palju väljas, kas siis niisama jalutamas või kohalikku ööelu nautimas.
Sõbrapäeval läksime Ali ja Muhammetiga peole, metroos märkasin aga seltskonda, kellel oli palju südamekujulisi õhupalle. Ali oli nii armas, et seepas ühe neist mulle selle seltskonna käest :)





Mainimata ei saa ka jätta oma head sõpra Portugali veini, kes tegi nii mõnegi õhtu/öö toredamaks :D





















Lisaks heale veinile on Portugalis kõige paremad kondiitritooted, mida ma kunagi olen söönud, minu lemmikud  on kindlasti Pastel de natad, Salame ja šokolaadi muffinid.




















Heast joogist ja söögist aga tähtsam osa oli kohalikel inimestel ja mitte ainult nendel, kõik keda ma seal kohtasin olid lihtsalt SUPER toredad ja sõbralikud :) Portugalis ei ole mingi probleem saada kasvõi metroos või bussis tuttavaid, inimesed on vastutulelikud ja avatud.
Portugal ise aga on ilus riik, ilusa kultuuriga, see on koht kus ma võiksin vabalt uuesti elada või siis Hispaanias, mis samuti võitis minu südame.

Ma ei vahetaks oma kogemust mitte millegi vastu, sest see oli hindamatu ja uued sõbrad on asendamatud!
Nüüd on mul pea kõigis Euroopa riikides mõni inimene ees, kellele külla sõita :)


Aitäh teile, kes hoidsite mu blogil silma peal ja elasite kaasa minu seiklusele :)



Merka




No comments: